Szkolenia z tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie podparte doświadczeniem i praktyką.

Poznaj autorskie metody, dzięki którym skuteczniej dotrzesz do swoich potencjalnych klientów. Zwiększ sprzedaż każdego miesiąca!

Tylko teraz kurs w promocyjnej cenie!

00
godziny
00
minuty
00
sekundy
USŁUGI
97 zł
599 zł
USŁUGI + E-COMMERCE
147 zł
899 zł
USŁUGI + E-COMMERCE KONSULTACJA + AUDYT
799 zł
1399 zł

Znasz ten ból?

Mało efektywne kampanie reklamowe

Twoje kampanie reklamowe mogą ginąć w social mediach. Przebicie się zgiełk staje się prawdziwym wyzwaniem. Masz problem, żeby dotrzeć do potencjalnego klienta? Znam ten ból i wiem jak Tobie pomóc.

Nowych klientów nie przybywa

Nie wiesz jak zaczynały inne firmy z Twojej branży? One też uczyły się na błędach, teraz możesz zaoszczędzić czas i skorzystać z mojego doświadczenia.

Konkurencja? Jak oni to robią?

Wydaje się, że niezależnie od wysiłków, konkurencja zawsze ma więcej środków na reklamę, zawsze jest głośniej, widoczniej. To może być demotywujące i frustrujące, szczególnie gdy próbujesz utrzymać się na powierzchni w tym ciągłym wyścigu.

Problem z zainteresowaniem moimi produktami i usługami

Budowanie skutecznego procesu sprzedażowego jest jak sztuka – wymaga zrozumienia klienta, precyzyjnego dopasowania komunikatów i ciągłej optymalizacji. Brzmi groźnie? Nie martw się, z moim kursem wszystko stanie się łatwiejsze.

Kim jestem?

Cześć, nazywam się Maciej Sadłowski. Od dekady pasjonuję się marketingiem internetowym, a moją domeną jest efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych do pozyskiwania klientów i promowania firm.

Specjalizuję się w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku oraz w Google Ads. Tworzę kursy, które skupiają się na praktycznych aspektach marketingu internetowego Nie szukaj u mnie kursów motywacyjnych Koncentruję się się na konkretach i zadaniach, które prowadzą do realnych wyników.

Jestem przekonany i wiem z doświadczenia, że sukces w biznesie online wymaga ciężkiej pracy i zaangażowania. Jeśli cenisz sobie konkretne działania i oczekiwane efekty, nasza współpraca i moje kursy z pewnością spełnią Twoje oczekiwania.

WhatsApp Image 2024-06-17 at 12.40.50

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Czy wiesz czego szukasz?
Wieloletnia praca z klientami pozwoliła mi zebrać komplet bolączek, z jakimi muszą się na co dzień mierzyć osoby prowadzące biznes. Dlatego moje kursy mają być rozwiązaniem problemów i wskazać gotowe schematy ustawienia skutecznych reklam na Facebooku i Instagramie.

KONFIGURACJA KONTA REKLAMOWEGO

Od tego musisz zacząć. Odpowiednio skonfigurowane konto reklamowe pozwala dostarczać algorytmom Meta odpowiednie dane do szukania dla Ciebie potencjalnych odbiorców. To jednocześnie daje możliwości zbierania danych i ich optymalizowania.

TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWYCH

Naucz się tworzyć kampanie reklamowe z poziomu menadżera reklam. Odpowiednio dobierz cel, ustaw odpowiednie targetowanie i dobierz skuteczne reklamy.

ANALIZA I OPTYMALIZACJA

Nauczysz się zwracać uwagę na parametry niezbędne do analizy i optymalizacji. Dzięki temu Twoje kampanie będą lepsze z dnia na dzień, a Ty będziesz cieszył się ze zdobycia nowych klientów

Postaw na praktykę i ciężką pracę!

Reklamami na Facebooku i Instagramie zajmuję się od ponad 10 lat. W tym czasie stworzyłem ponad 2000 kampanii, wydając blisko 20 milionów złotych, przynosząc moim klientom setki milionów przychodu.

Poznaj historie moich klientów

Poznaj historie moich klientów

Dzięki starannie zaplanowanej strategii marketingowej oraz precyzyjnemu targetowaniu, udało nam się osiągnąć niezwykle imponujący wskaźnik ROAS (Return on Advertising Spend) przekraczający 2000%. Ten wynik nie tylko świadczy o wysokiej skuteczności naszych działań reklamowych, ale także o głębokim zrozumieniu zachowań i preferencji naszych klientów.

2000% ROAS w branży odzieżowej!

Dokładna analiza danych, optymalizacja działań reklamowych i ciągłości działań, pozwoliła osiągnąć niezwykle wysoki wskaźnik ROAS (Return on Advertising Spend) 2000% w branży odzieżowej. Ten rezultat nie tylko potwierdza efektywność naszych kampanii reklamowych, ale również odzwierciedla nasze głębokie zrozumienie potrzeb i preferencji klientów.

Co zyskasz kupując kurs u mnie?

monitor
Kilkadziesiąt praktycznych lekcji

Nie jestem naciągaczem. Nie opowiadam na około, tylko pokazuję jak wykonać działania na konkretnych przykładach, z udostępnionym ekranem. Dzięki temu masz pewność, że będziesz w stanie powtórzyć to na swoim koncie reklamowym.

1
star
Nieograniczony dostęp

Oglądaj moje kursy na komputerze, czy telefonie - kiedy tylko chcesz. Po zakupie kursu będziesz miał dostęp do wszystkich materiałów, bez względu na zakres czasu. W przeciwieństwie do innych, dostęp do mojego kursu masz dożywotnio.

2
smile
Gwarancję zwrotu

Natychmiast po zakupie zyskasz dostęp do kursu. Następnie dysponujesz 14-dniowym okresem, aby ocenić, czy kurs spełnia Twoje oczekiwania. W przypadku, gdybyś zdecydował się na rezygnację, wystarczy wysłać do nas wiadomość e-mail, aby bezproblemowo zainicjować proces zwrotu pełnej kwoty zakupu.

3
percent
Wyjątkową cenę

Przez wiele lat poświęciłem mnóstwo czasu i pieniędzy na swoją edukację. Teraz tą wiedzą dzielę się z Tobą za stosunkowo niewielkie pieniądze. Bądź pewien, że po ukończeniu mojego kursu, będziesz w stanie skutecznie prowadzić działania reklamowe.

4

Zobacz czego nauczysz się na moim kursie!

Naucz się skutecznie wykorzystywać reklamy na Facebooku i Instagramie, aby maksymalizować sprzedaż swoich produktów i usług.

Podczas kursu dowiesz się, jak skutecznie targetować i re-targetować potencjalnych klientów, tworzyć angażujące i konwertujące reklamy, oraz optymalizować swoje kampanie dla maksymalnej wydajności.

  1. Wstęp do reklam

    – Różnica pomiędzy prowadzeniem strony a reklamami.
    – Jak uruchomić podstawową reklamę przez „Promuj post”.
    – Poznanie narzędzia „Menadżer reklam” – omówienie struktury i funkcji menu.
    – Konto firmowe a konto reklamowe – jaka jest różnica?
    – Podstawowe ustawienia konta – rozliczanie, metody płatności, faktury

  2. Struktura kampanii i celów reklamowych
    – Budowa struktury reklamy – kampania/zestaw reklam/reklamy.
    – Czym są cele reklamowe? Który wybrać?
    – Cel reklamowy: Rozpoznawalność
    – Cel reklamowy: Ruch
    – Cel reklamowy: Aktywność
    – Cel reklamowy: Wyświetlanie filmów
    – Cel reklamowy: Wiadomości
    – Cel reklamowy: Pozyskiwanie kontaktów
    – Cel reklamowy: Konwersje
    – Cel reklamowy: Sprzedaż z katalogu
  3. Konfiguracja podstawowych elementów
    – Jak skonfigurować i zainstalować pixel Facebooka oraz API konwersji?
    – Dwie podstawowe funkcje pixela Facebooka.
    – Niestandardowe utworzenie zdarzeń konwersji przez pixela Facebooka.
    – Czym są niestandardowe grupy odbiorców i jakie są rodzaje?
    – Tworzenie grup remarketingowych – dobre praktyki
    – Co to są grupy lookalike i jak je stworzyć?
  4. Budowa zestawów reklam
    – Czym jest zestaw reklam w strukturze konta reklamowego?
    – Ustawienie odpowiedniej lokalizacji
    – Dobre praktyki ustawień wieku
    – Ustawienie języka
    – Dobranie zainteresowań i zachowań odbiorców
    – Zawężenia i rozszerzenie grup odbiorców wraz z wykluczeniami
    – Umiejscowienia reklam
    – Budżet dzienny vs całkowity oraz harmonogram reklam
  5. Materiały reklamowe
    – Jak stworzyć reklamę?
    – Jakie kreacje warto wgrać w reklamach?
    – Pisanie skutecznych tekstów reklamowych
    – Ustawienie dedykowanych reklam pod Stories/Reels
    – Jak stworzyć reklamę typu karuzelę?
    – Jak stworzyć reklamę typu kolekcja?
    – Tworzenie kampanii Lead Ads (pozyskiwanie kontaktów)
  6. Analiza i optymalizacja
    – Jak ustawić podstawowe kolumny na poziomie menadżera reklam?
    – Podstawowe wskaźniki do analizy
    – Jak analizować wyniki reklam
    – Tagowanie reklam UTM
    – Konwersje vs mikrokonwersje – wyjście z trybu uczenia się
  7. Dobre praktyki
    – Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii
    – Powielanie reklam
    – Kampania na nowych obserwujących na FB oraz IG
    – Jak targetować? Wąsko, czy szeroko? Wybrać Advantage+?
    – Jak dotrzeć do osoby premium?
    – Przypomnienie jako nowy cel reklamowy
  8. BONUSY
    – ChatGPT – jak wykorzystać sztuczną inteligencję do reklam
    – Reklama lokalna. Znajdź swoich klientów
    – Google Ads – czy warto wykorzystać i jakie są możliwości
  1. Wstęp do reklam

    – Różnica pomiędzy prowadzeniem strony a reklamami.
    – Jak uruchomić podstawową reklamę przez „Promuj post”.
    – Poznanie narzędzia „Menadżer reklam” – omówienie struktury i funkcji menu.
    – Konto firmowe a konto reklamowe – jaka jest różnica?
    – Podstawowe ustawienia konta – rozliczanie, metody płatności, faktury

  2. Struktura kampanii i celów reklamowych
    – Budowa struktury reklamy – kampania/zestaw reklam/reklamy.
    – Czym są cele reklamowe? Który wybrać?
    – Cel reklamowy: Rozpoznawalność
    – Cel reklamowy: Ruch
    – Cel reklamowy: Aktywność
    – Cel reklamowy: Wyświetlanie filmów
    – Cel reklamowy: Wiadomości
    – Cel reklamowy: Pozyskiwanie kontaktów
    – Cel reklamowy: Konwersje
    – Cel reklamowy: Sprzedaż z katalogu
  3. Konfiguracja podstawowych elementów
    – Jak skonfigurować i zainstalować pixel Facebooka oraz API konwersji?
    – Dwie podstawowe funkcje pixela Facebooka.
    – Niestandardowe utworzenie zdarzeń konwersji przez pixela Facebooka.
    – Czym są niestandardowe grupy odbiorców i jakie są rodzaje?
    – Tworzenie grup remarketingowych – dobre praktyki
    – Co to są grupy lookalike i jak je stworzyć?
  4. Budowa zestawów reklam
    – Czym jest zestaw reklam w strukturze konta reklamowego?
    – Ustawienie odpowiedniej lokalizacji
    – Dobre praktyki ustawień wieku
    – Ustawienie języka
    – Dobranie zainteresowań i zachowań odbiorców
    – Zawężenia i rozszerzenie grup odbiorców wraz z wykluczeniami
    – Umiejscowienia reklam
    – Budżet dzienny vs całkowity oraz harmonogram reklam
  5. Materiały reklamowe
    – Jak stworzyć reklamę?
    – Jakie kreacje warto wgrać w reklamach?
    – Pisanie skutecznych tekstów reklamowych
    – Ustawienie dedykowanych reklam pod Stories/Reels
    – Jak stworzyć reklamę typu karuzelę?
    – Jak stworzyć reklamę typu kolekcja?
    – Tworzenie kampanii Lead Ads (pozyskiwanie kontaktów)
  6. Analiza i optymalizacja
    – Jak ustawić podstawowe kolumny na poziomie menadżera reklam?
    – Podstawowe wskaźniki do analizy
    – Jak analizować wyniki reklam
    – Tagowanie reklam UTM
    – Konwersje vs mikrokonwersje – wyjście z trybu uczenia się
  7. Dobre praktyki
    – Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii
    – Powielanie reklam
    – Kampania na nowych obserwujących na FB oraz IG
    – Jak targetować? Wąsko, czy szeroko? Wybrać Advantage+?
    – Jak dotrzeć do osoby premium?
    – Przypomnienie jako nowy cel reklamowy
  8. E-commerce
    – Co to jest katalog produktów?
    – Jak skonfigurować i wgrać katalog produktów do menadżera sprzedaży?
    – Tworzenie zestawu produktów w menadżerze sprzedaży
    – Tworzenie kampanii w oparciu o katalog produktów
    – Jak stworzyć kampanię remarketingu dynamicznego w oparciu o katalog?
    – Dobre praktyki kampanii z wykorzystaniem katalogu produktów
  9. BONUSY
    – ChatGPT – jak wykorzystać sztuczną inteligencję do reklam
    – Reklama lokalna. Znajdź swoich klientów
    – Google Ads – czy warto wykorzystać i jakie są możliwości
    – Canva – jak prostym sposobem stworzyć reklamę
LEKCJE
1. Wstęp

2. Podstawowa nawigacja po menadżerze reklam
3. Konfiguracja pixela na stronie internetowej
4. Konfiguracja grup remarketingowych
5. Konfiguracja grup odbiorców aktywnych i klientów
6. Konfiguracja katalogu produktów
7. Budowa kampanii i zestawów reklam
8. Tworzenie reklam z wykorzystaniem ChatGPT
BONUSY
1. ChatGPT – jak wykorzystać sztuczną inteligencję do reklam
2. Canva – jak prostym sposobem stworzyć reklamę

Co osiągneli moi kursanci?​

Anna
32 lata

Kurs Macieja przekroczył moje oczekiwania! Praktyczne wskazówki i sprawdzone metody pomogły mi lepiej zrozumieć, jak skutecznie promować moją firmę online. Dzięki temu kursowi czuję się pewniej w marketingu.

Magdalena
35 lat

Dzięki temu kursowi odkryłam nowe strategie i narzędzia, które znacząco poprawiły moje kampanie reklamowe. Cenne wskazówki i wsparcie prowadzącego to ogromne atuty tego szkolenia.

Jakub
40 lat

Jako właściciel małej firmy, szukałem sposobów na poprawę mojej obecności online. Ten kurs dał mi solidne podstawy i pokazał, jak efektywnie docierać do moich klientów przez internet. Jestem pod wrażeniem rezultatów!

Karolina
29 lat

Zawsze bałam się marketingu internetowego, ale ten kurs zmienił moje podejście. Proste, klarowne lekcje, świetne case studies i bezpośrednia możliwość zastosowania wiedzy sprawiły, że teraz czuję się jak profesjonalista w tej dziedzinie.

Marek
45 lat

Ten kurs był dokładnie tym, czego potrzebowałem, aby zaktualizować moje umiejętności marketingowe i dostosować się do zmieniającego się świata cyfrowego. Praktyczne porady, aktualna wiedza i profesjonalne podejście prowadzącego to główne zalety tego szkolenia.

Tomek
36 lat

Bardzo polecam ten kurs każdemu, kto chce poszerzyć swoje kompetencje w zakresie marketingu internetowego. Lekcje były jasne, konkretne i pełne przydatnych informacji, które od razu zacząłem stosować w mojej pracy.

opinia michał kik

Pozostało do końca promocji:

00
godziny
00
minuty
00
sekundy
USŁUGI
97 zł
599 zł
USŁUGI + E-COMMERCE
147 zł
899 zł
USŁUGI + E-COMMERCE KONSULTACJA + AUDYT
799 zł
1399 zł

Najczęściej zadawane pytania

Tak, otrzymasz pełną fakturę z 23% podatkiem VAT. Wystarczy zaznaczyć odpowiednie okienko w trakcie realizacji zamówienia.

W koszyku z płatnością zaznacz opcję „chcę fakturę VAT”.

Obsługujemy wszystkie najchętniej wybierane przez klientów metody płatności online, od płatności automatycznych 27 największych banków Pay by link (m.in. mTransfer, Pekao24, iPKO), przez płatności kartą (VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro), po BLIK, raty online, płatności odroczone i płatności subskrypcyjne.

Nie ma problemu. Oferujemy również płatności przelewem tradycyjnym, możemy wystawić fakturę proforma, dzięki czemu Twój pracodawca będzie mógł ją opłacić.

Tak, oferujemy płatności ratalne. Wystarczy wybrać je przy realizacji transakcji.

Dostęp do kursu wysyłamy mailem natychmiast po opłaceniu zamówienia.

Tak, po zakupie i ukończeniu kursu wystawiamy certyfikat jego ukończenia.

Na Twoje życzenie możemy wystawić zaświadczenie, które będzie oficjalnym dokumentem, który możesz przedstawić w swojej firmie lub wykorzystać w CV.

Tak, kurs jest dożywotni i w nieograniczonej liczbie możesz go włączać i wracać do lekcji, które Ciebie interesują.

Napisz do mnie!

Możesz skontaktować się ze mną na kilka sposobów. Możesz wysłać wiadomość na poniższego maila lub skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się obok. Możesz również napisać do mnie przez social media np. wysyłając wiadomość na instagramie.

Skorzystaj z formularza

© 2025. All Rights Reserved by Sadłowski Marketing.

Hej! Witaj z powrotem!
Forgot Password?
Nie masz jeszcze konta?  Zarejestruj się
SORT By Rating
SORT By Order
SORT By Author
SORT By Price
SORT By Category